ME TODAY

Tja!
somnade vid 04 tiden och vaknde vid typ tjugo i nio, satt A. Jag är ganska så trött, ja0. Fattar inte hur jag orkar, menmen. Är väl trött ikv ist då >.< men de får jag inte, för jag ska faktiskt vara med Emelie och vi ska ha det 4w3s0m3, ellerhur? ;)
Men iallafall så har jag precis fixat mig och snart kommer mamma hem. Då mamma kommer hem så ska jag äta, inte för att jag är hungrig, men. Sen efter det så ska vi åka till sjukhuset för mamma ska ta en medicin. Sen efter det så ska vi in till stan för att möta upp Emelie, som ska sova hos mig. Sen ska vi åka till birsta. Emelie följer såklart med. Måste kolla efter ett par foppa skor, ska antagligen in på hm och gina för att köpa nå linnen och toppar oxå. Får se vad det blir.
Kanske tar med mig kameran, fast den har ett streck i batteri. Får se hur jag gör. Har ju mobilen annars och den har ju ganska bra kamera.

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0