RUBRIK

Ja hej!
sov ganska länge idag, till halv fyra, faktiskt. När jag vaknade så hade jag fått 5 sms. Bl a ett från Lotta att jag skulle komma ut, haha men när jag gick ut en stund senare, så stog hon inte där. Var tvungen att skicka ett sms tillbaka, men fick inge svar :p Vid halv sex ungefär så gick jag till Lidl för att köpa dricka och en kexchoklad. När jag kom hem igen så smaskade jag på den och satte mig vid datorn.
Kommer nog bara att ta det lungt ikväll. Om jag inte ska va med Lotta för jag ringde upp henne förut för hon ville de och då sa hon att hon kommer förbi mig. Så det blir väl att va med henne en stund.
Hon skulle smsa, så vi får väl se när hon dyker upp.
Bloggar mer senare



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0