test

SEX/KÄRLEK
1. Är du singel nu ? - ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta ? - Långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu ? - a
4. När hade du sex senast ? - har aldrig haft sex satt
5. Har du kört oskyddat nån gång ? - nej
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig ? - nej de trorja inte
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk ? - a
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk ? - Nej
10. Haft sex på fyllan ? - nej
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det ? - nej, de sårar bara
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det ? - mm
13. Sparat något från ett gammalt förhållande ? - vetinte
14. Somnat gråtande pga kärleken ? - nej de tror jag inte
15. Varit på en blind date ? - nej
16. Varit otrogen ? - ao
17. Ångrade du dig ? - vet faktiskt inte ..
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst ? - en månad trorja
19. Har du någonsin varit kär ? - ja
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig ? - ja

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän ? - ja
2. Är du ofta med dina vänner ? - nja.
3. Vad brukar ni hitta på ? - olika
4. Bästa minnet med nån vän ? - Jadu, tar ett minne som jag hade med Marie då, hm... vi har ganska många minnen, men... kan inte komma på något, har så många. Tar ett minne som jag har med Marita då; första gången vi träffades :D det var så magiskt för mig. kommer aldrig glömma den dagen assåå
5. Säg namnet på en riktigt bra vän ? - Marita Avila
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar ? - klart jag kan
7. Har du hatat din bästa vän ? - ja
8. Litar du på din bästa vän ? - klart jag gör
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig ? - ao
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta ? - ja
12. Vart bor din bästa vän ? - har många,
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra ? - men varför skulle vi ?
14. Har du ljugit för någon kompis någon gång ? - öh... nej de tror jag inte
15. Har någon kompis ljugit för dig någon gång ? - du de kommer jag inte ihåg
16. Ljuger du för dina vänner ofta ? - skulle aldrig ljuga för mina vänner
17. Vilken kompis var du senast med ? - som jag träffade? a det var nog Marita
18. Har du många kompisar i din klass ? - nja
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan ? - Felicia & Matilda
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten ? - Ida och Felicia

SISTA SOM
1. Du fick en puss av ? - öh.. de kommer jag inte ihåg
2. Sov med dig i samma säng ? - Marie trorja
3. Du delade ett riktigt skratt med ? - Marita trorja det var
4. Du gick på bio med ? - Hmm, det var längesen, med pappa
5. Du höll i handen ? - kommer jag tyvärr inte ihåg asså
6. Du gick på stan med ? - mamma
7. Delade en pizza med dig ? - mamma
8. Du ringde ? - Marita
9. Skickade ett sms till dig ? - Halebop, hahah
10. Du kramade ? - Marita
11. Gjorde dig lite besviken ? - kommer inte ihåg
12. Gjorde dig mycket besviken ? - kommer inte ihåg de heller
13. Du skrev med på msn ? - Marie
14. Du snackade skit om ? - snackar tyvärr inte skit
15. Du åkte bil med ? - Mikael trorjag
16. Gav dig en komplimang ? - öh.. Kim, tror jag
17. Du kollade på film med ? - mig själv
18. Du åt med på resturang ? - mamma
19. Betalade något åt dig ? - mamma
20. Grät inför dig ? - kommer inte ihåg

BOENDE
1. Bor dina föräldrar tillsammans ? - Nej,
2. Om inte vem bor du mest hos ? - Mamma
3. Har du eget rum ? - ja
4. Egen dator ? - ja.
5. Egen tv ? - ja
6. DVD ? - ja
7. Boxer ? - tyvärr
8. Internet ? - ja
9. Vilka färger går i ditt rum ? - rosa
11. Har du stor golvyta i ditt rum? nja
11. Får man plats att sova fler än en i din säng ? - ja
12. Är köket stort ? - haha nej, verkligen inte
13. Ismaskin ? - nej
14. Micro ? - ja
15. Glass i frysen just nu ? - m
16. Fler än ett badrum ? - nej
17. Badkar eller dusch ? - Badkar
18. Tvättstuga ? - egen tvättmaskin
19. Balkong ? - ja
20. Bra grannar ? - Hah, funkar

DIVERSE
1. Favoritfärg ? - Svart, rosa & lila
2. Mobiltelefon ? - nån gammal nokia.
3. Skola och program ? - mariedal och ala ..
4. Oskuld ? - nej
5. Senaste filmen du såg ? - heroes trorja,
6. Senaste låten du lyssnade på ? - nån låt
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen ? - orkar inte kolla
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon ? - vetinte
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon ? - de vet jag inte heller
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon ? - venne
Vad åt du till middag igår ? - ttthaiiiimat :D
12. Har du duschat idag ? - Inte än, men ska.
13. Vad var det senaste du sa till din mamma ? - men jaja
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig ? - jag ringer vid ett och kollar om du har ätit & duschat,      tjatig mamma ?;o
15. Har du skolkat någongång ? - ja.
16. Är du en svartsjuk person ? - iblsnfd.
17. Går vänner före en partner ? - menklart
18. Kommer du bra överens med din familj ? - ja
19. Vad ska du äta till middag ikväll ? - vetinte



Comments
Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg.html

2011-06-02 @ 17:26:15
hemsida/blogg: http://anneliih.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-06-02 @ 17:47:46
hemsida/blogg: http://vadfanskajagheta.se
Anonym

sv; nej jag fyller 15 i juni

2011-06-02 @ 23:07:29




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0