Dag 2 – En person jag vill träffa.

En person jag vill träffa? hm...
det finns så många som jag inte har träffat. Men som jag är bra vän med ändå.
Men när jag tänker efter riktigt noga så är det nog denna tjej:
Emma Tjernberg.
Varför jag skulle vilja träffa hon är för att hon är sjukt underbar och en sjukt snäll tjej.
Hon verkar vara en as rolig person att vara med och hon är tuff & cool.
Hon är speciell på ett bra sätt.
Det finns så mycket positiva saker att säga om denna tjej.
Hon är så rolig på alla sätt & vis och hennes humor äger!!
Vi två kommer så bra överens.
Hon har blivit som en nära vän för mig och jag kan prata med henne när jag mår dåligt!
Jag vill verkligen träffa hon



Comments
emma :)

OJ VILKEN FIN BILD.

skabb :(



åååh jag älskar dig emelie! <333

2011-03-04 @ 16:39:56
hemsida/blogg: http://emmatjernbergs.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0