Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag faller för killar som är snäll, söt och försvarar sig. Utseendet spelar inte så stor roll. Men dom ska inte vara allt för fula. Sen faller jag för sånna killar som beskyddar den som dom är tillsammans med och som tröstar den som är tillsammans med när tjejen är ledsen. Dom behöver inte ha muskler. Men dom ska inte vara allt för klen heller. Dom ska absolut inte vara otrogen eller svika. Dom ska vara ärliga mot en. Finns inte så mycket mer att säga! Men den killen som jag absolut har fallit för är denna söta & goa kille:
han kanske inte ser så jätte bra ut. Men JAG tycker att han är snygg!
Han är född 1985 och jag 1997 så det är ju några år mellan oss ...



Comments
- bbella | the asian one ::

sv:

tävlingen avslutas imon morgon :D <3

2011-03-06 @ 10:23:03
hemsida/blogg: http://bellahuuynh.blogg.se/
Sara

Han är söt :)

2011-03-06 @ 11:41:49
hemsida/blogg: http://aamaziing.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0