:'(

Tja!
Kom alldeles nyss in. Satt ute & grät för det behövde jag verkligen. Men jag kände att jag behövde prata med någon, så jag ringde till Ida och snacka med henne, sen smsade jag med Felicia, sen ringde jag till Evelina, men där fick jag inge svar, då ringde jag till Carlotte (evelinas kusin), men där fick jag inte heller nåt svar. Men sen ringde charlotte upp och jag snackade med henne och så. Hon försökte trösta mig och så. Sen smsade vi lite och sen ringde hon och frågade om hon skulle komma bort och ja sa jag. Så hon kom bort med sin pojkvän och vi satt och snackade och hon tröstade mig. Sen kom även Marita ut och sen ringde två idioter (pga dom som jag gråter) och jag fick ryck på dom och bad charlotte prata med dom, men då lade dem på. Sen gick jag, Marita, Charlotte, Ante, Simon (charlottes kille) och Kristoffer upp på vägen och stog där. Då ringde idioterna igen och då svarade Kristoffer, men då vart dem rädd och lade på nästan direkt HAHAH ! Asså ser jag A***M**** asså jag cuttar upp henne!!!!Min hand skakar fan !!!!!!! Jag är så jävla lack på henne nu så're är inte sant. Jag skrek ''håll käften'' till människan i telefon. Men nej, inte gjorde hon de heller! Fyfan är så jävla lack på båda två !
Den enda försvarar den andra,
Helvete,
vill inte leva !

Men tack Ida, Marita, Felicia och Charlotte för att ni tröstade mig ikv.
Det betyder sjukt mycket.
Ida, Marita och Charlotte,
loveyouguys ♥


Fyfan vad jag grät ikv.
Det svider i hela mitt jävla hjärta,
hela jag sitter & skakar.
Helvete, varför finns jag?
varför kan jag inte bara få försvinna härifrån.
Har så jävla ont i magen.
Orkar inte med skiten mer.
Jag klarar inte vad som helst, speciellt inte detta!



Fyfan, trodde inte detta om dig,
trodde fan inte att du skulle lämna mig,
för en person som är så jävla dum,
för en person som får mig att må psykiskt dåligt.



Comments
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Gumman! :( Jag hoppas allt löser sig! Kramar

2011-05-28 @ 18:52:58
hemsida/blogg: http://adaras.se




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0