om imorgon

Jahej, kom nyss in. Drog ut en snabbis. Har pratat med denna stumpisen i telefon också, första gången faktiskt.
Snackade även med världensbästa
Ja, jag tänkte berätta lite om imorgon faktiskt!
Ska upp vid tio för tänkte träffa marita vid elva. Snackade med hon på telefon ikv för jag behövde verkligen snacka,
men hon & ante skulle kolla på film så vi ska träffas imorn. Så tänkte träffa marita vid elva.
vid 12:10 (tror jag) så tar jag och mamma bussen in till birsta & möter farmor där. Ska kolla på en skolavslutningsklänning. Farmor ska betala den, hihi.
Kommer blogga mer när jag kommer hem. Kameran följer även med.

Mår jävligt dåligt just nu, så nivet.
En viss person har fått mig längst ner på botten,
en person, som jag inte ens har gjort något mot,
sa saker ikv som sårade mig rejält!

~ If i could take it all back,
I would now.




Comments
EMMAS

hur är de med dig idag då? :)

2011-05-29 @ 12:06:07
hemsida/blogg: http://perssoneemma.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0