skit väder !

Tja!


Vaknade vid halv elva, klev upp & gick in till mammas sovrum & satte mej med datorn. Trött var jag, tänkte faktiskt lägga mig ner & sova då. Men gjorde de aldrig. Har hållit mig vaken sen dess tills nu. Bra, tycker jag :)
Sitter nu och chattar med nåra på fb och är inne på bdb & kikar runt lite

Nu har jag blivit sådär täppt i näsan igen som jag var då jag vart förkyld. Har en jävla hosta också! Usch, hatar det. Vill bli frisk!! Vill inte vara sjuk, hatar det! Jag hatar verkligen att vara förkyld. Får väl hoppas att det går över någon gång.

Var ju meningen att jag skulle till farmor idag vid fyra också. Men nu kan jag inte det för både jag & mamma tror att jag har feber igen. Är ganska varm i pannan och lite överallt. Så att jag blir hemma idag.

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra heller. Vill inte vara ute för det är skitväder ute vilket jag hatar. Det regnar till & från. Hade jag inte varit såhär förkyld så hade jag tagit med mig kameran & gått ut och fotat när det regnade. Tror det skulle ha blivit ganska fina bilder faktiskt.

Btw ska äta hamburgare snart också, gott!

Föråt för min urdåliga uppdatering förresten! Jag vet att jag har uppdaterat med bara ett inlägg på bloggen dem senaste 2 dagarna. Men det är för att jag är ute mycket eftersom det är så pass fint väder ute. Då vill jag passa på att vara ute och bara njuta av värmet.
Satt bara så nivet så kommer det nog inte att bli så värst mycket uppdatering i sommar. Kommer nog att vara ute väldigt mycket eftersom det är varmt på somrarna, vilket jag älskar! Så kommer nog bara vara ute. Men ist för många inlägg, så blir det många bilder!:D

Uppdaterar mer senare!

~ jag kan känna smärtan inuti mig



Comments
Linaa

min mail : [email protected] :)

2011-05-27 @ 15:15:49
hemsida/blogg: http://fuckingdonkey.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Gott med hamburgare! :D

2011-05-27 @ 18:56:08
hemsida/blogg: http://adaras.se
madeleine

Hamburgare <3



finis bild :*

2011-05-27 @ 22:43:15
hemsida/blogg: http://maadeleineswan.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0