skolavslutningsklänning + skor

Tjena!
kom precis hem & är helt slut. Men ska snart gå ut för jag tänkte träffa marita en stund, även fast hon sitter med andra grabbar , hihihih busigt ;*
men på birsta så mötte vi först upp farmor och sen gick vi först in på h&m & kolla. Men hitta inget där. Då gick vi in på kappahl för jag hade sett en sjukt fin klänning där, men då varen slut när jag kom dit! FATTA VAD RYCK JAG FICK ELLE??!?!?!!?!?! Men sen gick vi in på gina och kolla. Då såg jag en onepiece, men den va lite stor i storleken för den såg stor ut när man kolla på den D: men ska ändå köpa en när jag få pengar, så äre bara!! men sen gick vi in på rut.m.fl. eller vafan affärn heter. Där hittade jag en sjukt fin klänning. Provade den & provade även två jeans jackor som jag kunde ha till, men köpte dem aldrig. Köpte ba klänningen. Sen provade jag även en ring, men höll inte på att få loss den från fingret. Men till slut så fick jag loss den. Sen gick vi till nån skoaffär och kolla på skor. Hittade nå svarta klackeskor så vi köpte dem. Skitfina ju!
Sen gick vi & köpte hamburgare & sånt. Sen gick farmor hem & jag & mamma gick till bussen.
bilder:

on da buss


en annan klänning som jag provade oxå


provade denna ring, haha


hittade ett par söta rosa skor (a)


två rand0misar

h4m000rg4r3



vet ni vad jag såg?!?!?! ja kolla på bilden! min framtida moped

hihihihi :3

busspengarrr

naaw kolla vad jag fick av farmor då (A) men fick även tuggummi, minipastiller (godis) och jeans leggings (visar senare)

Visar skolavslutnings klärna i ett annat inlägg, för allt är ej klart än.

nu ska jag gå ut, bloggar mer senare



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0