- kvälls uppdate

Hejhej!
Tänkte uppdatera bloggen med ett litet inlägg såhär på kvällen, tänkte jag :) hihi mysigt om jag får säga det så ^^ har suttit och nördat facebook, bilddagboken och några bloggar. Ska alldeles strax kolla några också. Ska snart äta lite youghurt också! Mumsigt. Är lite piggare nu än vad jag var förut, men fortfarande trött, så ska strax lägga mig och sova ändå. Tänker ju inte sova bort hela dagen imorgon direkt. Haha sov ingenting inatt heller, lyckat. Har varit jätte trött hela dagen idag faktiskt :)

Och Timrå förlorade igen! Alltså fan vad less jag blir!! Seriöst, dom ligger fan sist och har vunnit typ.. 2-3 matcher kanske? dom måste skärpa sig!! Ska på en live match på lördag  då Timrå spelar mot HV71 så får se hur det går. Ska dock gå själv. 

Nej nu ska jag ta och klicka runt lite till och äta min youghurt och sen vänta på att Marita ska blogga så att jag kan läa hennes blogg också. Sen blir det att sova! Vi hörs, pusshej!



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0