ERIC AMARILLO!

Ja, det var han som jag träffade igår på birsta! Han var awesome!! Dock var hans låtar inte så bra. Hans låtar är inte direkt min smak. Den enda låt med honom som jag tycker om är om sanningen ska fram. Den äger verkligen tycker jag!:D Det var ju en kille där som pratade & uppehöll oss tills Eric Amarillo kom. Och till sist innan eric skulle konma så undrade killen om publiken hade några frågor och då räckte jag och en till tjej upp handen. Hon ville ha svar på hur gammal han är och jag ville ha svar på hur det var att träffa Linni :D när Eric hade sjungit klart alla låtar så pratade killen först lite med honom och sen frågade han de frågor som vi ville ha svar på. Han är 40 år och han tyckte det var väldigt kul att träffa Linni och så, hon verkade snäll! Sen skulle han signera & så, men jag köpte dock ingen skiva!

Videos:



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0