Flätor

Hejhej! Tänkte göra detta lilla inlägg innan jag går och lägger mig :) var ut och mötte Marita vid kvart i tio för jag behövde snacka med henne. Hon skulle hem vid tio så vi snackade innan tio! Sen vid tio så gick jag in och satte mig vid datorn och prata med några på fb, var inne på bdb och allmänt chillade bara. Men har även kollat på sex and the city tror jag serien hette? ikväll avslutades säsong 8 av one tree hill :( tur att det kommer en säsong 9, men den säsongen kommer inte förns januari 2011... :( jaja! Man får väl tvinga sig själv att vänta dit för det går ju inge fortare ändå. Imorgon är det skola igen. Jag börjar åtta och slutar tre. Får se om jag bloggar imorgon bitti eller efter skolan. Kommer KANSKE en mobil blogg under dagen om jag har tid och ork.. annars bloggar jag när jag kommer hem. Ni får ha det så bra, puss

Btw som ni ser på 1a bilden så har jag flätor och har haft det sen igår. Men ska ta ut det imorgon. Det lär ju vara ganska lokigt när jag tar ut flätorna :) Kommer nog ta kort på det! Tycker jag är väldigt söt i lockigt hår faktiskt, asså endast när jag har haft flätor, inte när jag har durschat eller så för då är det fult lockigt. Men när jag har haft flätor så är det sött lockigt :)

Comments
fanny ahlm

tack ! :)

2011-10-03 @ 08:09:38
hemsida/blogg: http://happinessdays.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0