hejhej! förlåt för dålig uppdatering idag ...

2011-10-17_23_18 (MMS)

hejhej! förlåt för dålig uppdatering idag men har tyvärr inte orkat blogga idag. Iaf vid halv tre tiden så gick jag ut och satte mig utanför Ante och väntade på Marita. Skulle vara med henne tills Ante kom. Sen kom chricke och krille förbi. Vi satt och prata om allt möjligt faktiskt. Sen efter fyra så kom Ante och då gick jag in. Sen dess har jag typ suttit och sofftat framför datorn. Men var till lidl innan åtta också för skulle möta mamma för vi skulle handla. Haha sen vid tjugo över nio så somnade jag och vaknade vid tio i tio, trött? svar: ja :). Är det fortfarande men mobil bloggar för eran skull. Men orkar inte skriva mer nu. Hörs imorgon, pusshej


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0