hemma efter en lång och rolig dag!

Hejsan bebisar!
Kom precis hem från birsta. Var skitkul pga en sak, men det berättar jag i nästa inlägg ;) iaf så gick jag till bussen vid 15:05 och stog där tills ca 15:30 tror jag för det kom ingen buss så jag vart less och fick skjuss av mammas kompis tillsammans med mamma. När jag och mamma kom till birsta så gick vi allra först och kolla på skor och jag hitta jätte fina, eller rättare sagt hon inne på dinsko visade ett par :) hon visade ett par bruna, men jag tyckte att dom svarta var finare! Efter vi hade varit på dinsko och kom ner till 1:a våningen påväg till donken så såg jag den rolig saken som jag ska berätta om sen. Vart inte så mycket ätande för min del pga det :p men efter donken och den roliga grejen så gick jag till telia för jag behövde nya hörlurar & där var det kö en stund :P men efter telia så gick jag in på åhlens för skulle köpa en utredningsborste. Alltså även om du har fullt med tover så gör det inte alls ont att borsta håret! Den är helt perfekt! Sist gick vi på jamjam där jag köpte godis. Just det, vi gick på gina tricot där jag köpte en tröja också!:) åkte hem med 19:23 bussen och kom precis hem. Just nu sitter jag och pratar med bästa Amanda :D 
Hörlurar till min mobil, 219:-
hårborste 95:-
svart tröja 99:- kan visa bättre bild sen.


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0