IDOL 2011

Förlåt för min otroligt dåliga uppdatering dem senaste dagarna!! Men jag har ju haft feber sen i söndags eller om det var Måndags. Så därför har jag inte orkat blogga. Har fortfarande feber och har vaknat upp med huvudvärk varje morgon, skönt? Nja.. 

Men jag lovar att jag ska försöka uppdatera bra i helgen. Tänkte även köra på en frågestund på söndag.. varför? det ska jag berätta i nästa inlägg.. nu har jag inte så mycket mer att skriva, men har bilder och videos att lägga ut, så det kommer jag med om en stund! :)
ÅÅH Linni, du är sååååå bäst ! Kan inte ens bärja mig!! Du måste vinna idol.. eller jag iallafall hoppas på att du gör det. Grät ikväll igen då du sjöng what are words. Började även gråta lite smått när du gick vidare !! Var så otroligt nervös ikväll då dom inte hade ropat upp dig.. men när dom sen ropade upp dig, så seriöst skrek jag, jag skrek :D vart så jävla glad! Trodde först inte att du skulle vidare för det kändes inte som det.. sån jävla spänning ikväll alltså! DU ÄR FAN BÄST LINNI!

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0