bilder och videos från i lördags

Ja, nu tänkte jag berätta om hur det var på hockeyn. Kom till Eon arena vid ca halv fyra och ringde Amanda 2 gånger men fick inget svar. Men sen ringde hon upp och då var inte hon där än så då väntade jag på henne. När hon kom så sprang jag och kramade om henne. Det var jätte roligt att träffa henne och jag saknar henne redan. Vid ca tio i fyra kom vi in i hallen och vi fick stå. Vid ca fyra började matchen och det var verkligen fullt ös. Alla skrek och sjöng nästan hela tiden. I pausen innan tredje perioden skulle börja så gick jag och köpte dricka och Amanda hängde med för jag blev så törstig. Lite svettig också, haha! Först stog det 3-2 till timrå, sen 4-2 till timrå igen, sen 4-3 till timrå, sen 4-4 till djurgården och sist 5-4 till djurgården och dom vann :( fatta vad arg jag och Amanda blev då eller? :o
Aja, nu kommer bilder och videos:
denna video finns även upplagd på facebook om ni hellre vill kolla där :)
dem andra videosarna kommer upp sen!

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0