26/12 - 2009 - 16:21 -.- :)

Hej

Asså förut när jag skulle logga in på bloggen så gick det inte? aa och då så bedde jag blogg.se skicka ett lösenord till min msn. Men då hade jag ju givetvis glömt bort lösenordet till den msn:en då :( så d skapade jag ett nytt lösenord och nu när jag skulle logga in så GICK DET ;S jätte märkligt. Men aja! Nu kommer en oufit och 2 bilder



Dagens outfiy:

grå tröja med ränder av olika färger på: cubus 179 kr tror jag
gråa byxor: cubus (stan) kom nt ihåg priset men snäällllaaa mamma köpte dom :)<33


nu kommer dom 2 bilderna



haha, vet att den är snyyygggg<3





hejdå
//emelie



och shhhh - glöm nt att kommentera<33

Comments
Josefin

Kolla om du vann gissade rätt först och vann länken på gissa kändis! :D

2009-12-26 @ 19:03:41
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0