23/8 - 2010 - 15:06 B I T C H

Tjena bloggen.

Idag slutade skolan 11:00. Men jag kom hem typ 11:30, för jag var med sötnosen Julia Edström, Gullisnutten Cornelia Mohhlén, snällaste Matilda Svensson, och Häst tokiga Matilda Andersson knut, haha c00la brudar de där!

Iaf, när jag kom hem så tog jag mig en glass, de va gott. Sen va jag inne på bdb! Chattade även med en tjej från mariedal. Sen en stund efter de så såg jag ett avsnitt frå.. eller delar av One tree hilll, iallafall! Sjukt bra program, Haley och Nathan är såå söta tillsammans :) deras son Janie Lucas Scott är också sjukt söt :D One tree hill får aldrig sluta gå på tv, då skulle mitt liv vara förstört, haha!

berättar om vad vi gjorde första dagen idag på skolan lite senare



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0