18/6 - 2010 - 16:29 förlåt..<3

Hej bloggen. Förlåt för dåligt bloggande nu sista tiden.
Jag vet att jag har skrivit ''Loovaar!'' i dem andra inläggen.
Och jag menar det. Jag har bara inte orkat eller haft lust,
till att blogga på några dagar. Men det kommer bli ändring på det.
I helgen kommer jag inte att blogga något för att jag ska till farmor.
Jag åker idag klockan 17:00 och kommer hem på söndag.
Men jag vet inte vilken tid jag kommer hem. Men jag bloggar nog på söndagen.
Vet ni vad det är för dag imorgon? det är lördag, ja. Men det är en speciell dag.
Kronprinsessan Victoria och Daniel westling gifter sig!!!! Grattis till dem.
Visst är det skönt med sommarlov ? :) jag tycker det är jätte skönt.
Tycker inte ni det ? :) nu ska jag klicka vidare på bdb. Vi hörs på söndag :)

Kram på er.

Hejdå
// Emelie


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0