3/6 - 2010 - 14:34 ska slappa framför tv:n nu :)

Hej hej bloggen. Idag på skolan så fick vi sluta några minuter tidigare än vanligt. När jag kom hem så satt jag mig vid datorn. På nio rasten satt jag även med en atlas och gjorde klart 3 st papper med olika länder som man skulle fylla i. Det var ett slags korsord som man skulle skriva in ord. Men ojsan, det glömde jag. Ops. Hihi (; jaja. Får göra de sen dåå. Men iaf. Igår lade jag aldrig upp bilderna på bloggen för jag var trött. Ber om ursäkt för det. Men nu ska jag sätta mig och slappa framför tv:n. Får väl se vad det är för bra program idag då :) jag kommer med ett till inlägg senare. I nästa inlägg som jag gör senare så kommer jag ladda upp bilderna :) Iaf några av dom :). Puss på er så länge.

K  O  M  M  E  N  T  E  R  A  !


Hejdå
// Emelie



Comments
Josefin ♥

Sv: Njaa inte riktigt helsyskon, vi har inte samma pappa.

2010-06-03 @ 21:52:00
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0