Chillar. | Tipsa mig!!!

Hejsan älsklingar! Vad händer hos er? själv så är det bara lungt. Har inte gjort så mycket ikväll. Är ju förkyld också, så orkar inte göra så mycket. Sen har det regnat exakt hela morgonen/dagen & kvällen. Så dagen har varit allmänt tråkig. Har inte gjort ett skit heller! Skulle ha varit till både mariedalsskolan för att kolla dem nya scheman och till banken för ett ärende... men ingenting utav det blev av. Orkade faktiskt inte, och sen när klockan blev halv tio så var det så mörkt så jag ville inte gå ut.
Fan vad det blir mörkt tidigt om kvällarna nu :O Vill att det ska vara ljust ute, som alltid på somrarna! Hatar verkligen vinter tiden. Det värsta jag vet. Vill ha sommar, vill sola & bli brun, vill bada, vill äta mjukglass, vill gå ute i linne, kofta och tights! ÅÅÅH, vill bara ha sommar!

Förresten, älskade läsare. Ni har blivit dåliga på att kommentera igen nu på sistone! Tycker ni borde ta och skärpa till er och börja kommentera min blogg :) tipsa gärna om vad jag kan blogga om för jag har fortfarande bloggtorka. Tipsa om på vilka bloggar jag kan hitta ''dagens/veckans blogg''. Skulle uppskatta om ni kommenterade mer faktiskt! :) Jag har bloggläsare, ni läser bloggen, men kommenterar inte..

Comments
mikaela

hejhej !:)

Var med och tävla om att bli länkad inför 100-200 läsare i min veckansblogg !:D

http://miikkaaeellaaa.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html#comment



lycka till!

2011-08-16 @ 14:15:28
hemsida/blogg: http://miikkaaeellaaa.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0