just saying

Blir så himla less på folk. Dom kallar varandra fel grejer vid fel tillfällen. T ex fitta och sär barn och sånt.
Sär är man om man inte är riktigt 100% normal & så, och jag är normal. Fitta är ett annat ord för underliv.
Fattar inte hur man kan vara så grymt elak ibland. Förstår mig inte på vissa människor.
Jag, Kim och en annan tjej bråkade med 2 tjejer för en av dom kommenterade ''ful'' på en tjejs bdb och då blev jag sjukt lack för man skriver bara inte ful till någon, så gör man bara inte. Det är så jävla fel, så jävla töntigt, så jävla omoget. Man kan tycka att personen är ful, men man behöver inte skriva det. Tycker det är så jävla fel att kommentera att en person är ful. Då blev båda lack på mig och kallade mig fitta, tönt, särbarn, sa att jag var ful & massa grejer. Vissa personer säger cp och sånt idag bara sådär och det är sjukt fel. Dom vet innerst inne vad cp är, men dom bryr sig inte, utan dom bara säger det ändå.
Vissa personer har ingen respekt för någon tycker jag.
Falska personer accepterar inte dem dom tycker är ful, osv osv.
Utan personen måste ändra på sig för att dom ska tycka om den personen.
Jag tycker det är så sjukt jävla fel !

Jag skulle aldrig kommentera ful på en bdb för jag tycker det är så grymt omoget, töntigt och dumt.
Jag har hur mycket som helst att skriva, har hur många tankar som helst i mitt huvud,
men ingenting vill komma ut. Allt sitter som fastklistrat inuti mig lixom.
Jag är ganska arg på dom där 2 personerna just nu också satt.
Vissa personer tror att det bara är att kaxa, att man bara kan trycka ner folk sådär,
att man bara kan säga saker sådär hur som helst. Men dom har så jävla fel.
Man ska fan inte vara dum mot andra.
Det finns så himla många personer som är falska idag,
det finns så jävla få personer som är äkta

Jag tycker att folk borde ta och tänka sig för mer om vad säger för ord och inte bara trycker ut dom genom munnen,
för det slutar med att man säger fel ord vid fel tillfälle, eller fel ord till fel person.
Det slutar med att dom får sig en käftsmäll. Jag har velat slå många, men har inte gjort det för är inte så dum.
Men visst har jag velat.
Kommer säkert skriva mer i detta inlägg nån dag, så håll utkik!

Comments
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-08 @ 09:50:32
hemsida/blogg: http://millahoman.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0