haft fullt upp.

Hejsan!
förlåt att jag inte bloggade någonting igår, men vid halv 2 så möttes jag, Lotta, Simon och nån till kille. Evelina hade inte kommit än så vi väntade på henne. Hon kom runt 2 tiden. Vid tio över 2 skulle vi hem. Vart lite strul för Evelina ville träffa sin pojkvän Ali, men vi var tvungna att åka hem, för ingen av oss hade ätit. Sen när vi kom hem så stog Lotta, Ali, Simon, nån kille & Nicklas (Lottas bror) där. Dem ville att vi skulle hänga med & bada, men ingen av oss hade badkläder. Haha dem typ tvingade oss. Vi fick säga nej flera gånger ^^ Men när vi hade ätit klart så bestämde vi oss för att gå och doppa fötterna dit jag och Emelie va. Men jag vågade inte gå dit för det som hände. Så vi gick till en fontän i centrum istället, haha. Knaas vi är ;) Sen ville vi köpa strps. En 7 årig liten tjej som heter Signe va med oxå. Vi fick iaf pengar till strips och gick och köpte de. Jävligt gott faktiskt. Sen när vi kom hem så var vi med Lotta någon timme. Sen gick vi in och kolla på film. Vi kollade på Älska mig, som jag kollade på för typ 2:a gången. Slutet är så jävla sorgligt. Sen vid halv tio så gick jag och Evelina ut för jag skulle snacka med Marita. Vid tio så skulle hon hem så då kom hon ut. Jag ropade på henne, men då kom hennes mamma precis. Så då kunde jag inte snacka med henne. Ni behöver inte kommentera ''vad har hänt?'' för det är en sak mellan mig och Marita. Men sen smsade vi och jag ringde henne men då tröck hon på upptaget och då smsade hon att telefon va cp och att jag skulle ringa henne då hon sa till. Men då smsa jag och frågade om jag kunde ringa vid halv tolv, och det gick bra. Så vid halv tolv gick jag och Eve ut på ballkongen och jag ringde till Marita och vi redde ut det som typ hade ''hänt''. Skönt att slippa småtjaffsa med tjejen. Jag älskar hon grymt mycket och hon betyder mer än allt för mig. Mår sjukt dåligt då vi småtjaffsar. Men nu är allt bra mellan oss och de är jag jävligt glad för.
Men iallafall så vaknade jag och Evelina vid 2 idag typ, heheh vi somnade sent ^^ eller iallafall jag. Men vid kvart över 2 så ringde jag till Marita för jag och eve vill träffa henne. + att Eve inte hade träffat Marita på jätte länge. Men Marita tröck på upptaget, så det sket ju sig. Men iallafall, när eve vaknade så gick vi ut och satte oss på bron. Sjukt varmt var det. Men vid halv fyra så skulle evelina hem. Hon skulle åka hem till sin kusin Lotta. Jag hade typ spammat Marita med att ringa henne, hahah stackars människa :) Hihi men smsade med henne tidigare ikv eller vafan man säger. Jag frågade om jag kunde ringa vid halv elva för jag behövde snacka med henne, mådde inte så bra. Så vi bestämde att jag skulle ringa vid halv elva. Vid halv tio gick jag ut för jag tänkte på allt som har hänt. Lyssnade på deppmusik oså. Sen vid tio tiden så gick jag in och satte mej vid datorn. Vid halv elva så gick jag ut på ballkongen och ringde marita, men då tröck hon på upptaget. Då smsa jag varför hon tröck på upptaget. Hehe hon smsa att hon redan pratade i telefon. Så jag frågade om jag fick ringa vid 11. Men vid typ fem över 11 så smsa hon att hon hade pratat med ante och att hon skulle sova satt jag fick ringa vid 12 imorgon. Så aa jag ska ringa henne imorgon vid 12.
Ska även dra iväg och bada med Emma & Anna imorgon. Kul de ska bliråååå ;)) Vi drar vid 2 tiden. Satt det blir att lägga sig i tid ikv satt man orkar upp.
Men jag orka inte skriva mer nu, haha!
Bloggar mer imorgon då jag vaknar :)
Lite bilder får ni iaf :)












Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0