VAFAN?!

För det första så ringde mamma nyss & frågar om jag kan vara ensam inatt för Mikael & mamma kommer imorgon. Men vafan, jag skulle ju få låna systemkameran idag ? ;o fatta vad besviken jag vart. Jag som skulle ta så mycket fina bilder ikväll och sen lägga ut dem på bloggen. Fyfan, blir så otroligt besviken. Mikael skulle ju ta ner systemkameran ikväll ?! asså vafan! Men då blir jag ensam ikväll då.

Sen skulle jag & mamma till birsta idag också. Jag skulle köpa massa linnen & toppar och sånt. Sen var det även ''model för en dag'' då man blir sminkad & fixad och sånt av en stylare. Sen får man bli fotograferad och får med sig fotona hem. Men såklart blev det inge birsta idag. Mamma lovar ofta, men håller det nästan aldrig. Blir så less på sånt. Jag såg verkligen fram emot birsta idag!

Sen det här med att jorden skulle gå under ikväll. Profeten sa ju det? Jag blir så jävla arg på 89 åriga fittgubben. Asså det var många som var rädda & gruvade sig inför ikv och många har tagit sitt liv pga detta. Och sen händer ingenting, jorden är ju kvar. Den där gubben kan ju sluta med att säga massa skit och ta reda på vad som är sant & inte. Asmånga var ju livrädda. Jävla fittgubbe!

Mitt liv går bara neråt just nu...

Men aja,
hör väl av mig sen.


Comments
bella

fin blogg! :)

2011-05-21 @ 20:55:39
hemsida/blogg: http://ciaobellaaa.blogg.se/
bella

allt bra?

2011-05-21 @ 21:19:25
hemsida/blogg: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Felicia♥

Sv: hihi japp:

Åh tack ^^

2011-05-22 @ 01:48:12
hemsida/blogg: http://mongokrigare.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0