duschat osv..

Hejhej! Duschade för en stund sen. Efter duschen så tog jag lite fika och satte mig vid min dator. Börjar bli lite små trött faktiskt. Tror jag ska ta med mig datorn in på rummet vid halv elva tiden. Nu hade jag tänkt läsa lite bloggar, om jag orkar. Har även fått reda på att en kille gillar mig ifrån en viss person :) Nämner dock inga namn.
Tänkte dock gå och lägga mig snart, eller om en stund. Känner mig ganska så trött just nu faktiskt och det är skola imorgon. Börjar tjugo i nio, men åker med taxin åtta härifrån. Slutar tre, segt som fan. Men det bästa med skoldagen är att jag har musik sista timmen, så det är ganska så nice!
I helgen så har allt varit lungt. Det har inte hänt nå mycket alls! Har faktiskt bara slappat och tagit det lungt. Har ju fortfarande feber, så därför har jag inte gjort så mycket. Längtar även redan tills på fredag för då är det idol igen och underbara Linni är med!:D
Nej nu ska jag sluta babbla med en massa onödig text. Tror jag uppdaterar innan jag ska sova iallafall, hörs säkert då, hejdå sålänge :)
en bild jag knäppte i helgen tror jag iallafall :)

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0