25/10 - 2009 - 14:15 roliga bilder, hehe <33

hej!

Idag  vaknade jag klockan 12:55 och satt mig vid datorn....jag sitter fortfarande vid datorn....

Jag är......... .. det berättar jag senare nån gång på bloggen! haha... :P

här är några bloggar som jag följer

www.mama.nu/blogg/johannas-blogg - johannas blogg, hon från ''ensam mamma söker'' 2008
www.bemsen.blogg.se - Emma
www.flickanaannaa.blogg.se - Anna
www.isabellestromberg.blogg.se - isabelle stromberg
www.evelinas.blogg.se - evelina
www.angelfaces.blogg.se - elin fohlin
www.sofiehoglund.blogg.se - sofie höglund
www.ameliakiliansson.webblogg.se - amelie kiliansson
www.hollyofelicia.blogg.se - holly och felicia

det är många fler bloggar men jag kommer inte på dom. hihi

Nu kommer det lite roliga bilder på olika djur och roliga bilder på massa andra grejor


Mr Been som tjej, Haah


detta tvättmedel luktar as gott! <33


haha!


haa rolig katt


gud vilken söt hamster


hahaha!!


hejdå
// emelie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0