8/4 - 2010 - 22:13 7/4-8/4


Hej bloggen. Igår kom Marie och sov över här tills idag. Vi hade roligt som vanligt. Det vi gjorde mest var väl typ att sitta vid datorn och knäppa kort. Vi gjorde inte så mycket. Men vi gjorde ändå mycket :P Idag vaknade vi typ 11-12 på morgonen.. eller vi och vi. Marie vaknade före mig. När jag vaknade så satt Marie vid min dator och chattade med sin bästis Therese. Sen åt vi mat. Sen satt vi vid datorn, fixade oss, knäppte kort, sminkade oss, knäppte kort och satt vid datorn. Sen lite senare. Ca 13:15-13:30 (tror jag) så gick vi till mammas jobb. Men då var hon inte där så då gick vi till ett hyreshus där dom på mammas jobb sa att hon var. När vi kom in så frågade jag mamma om hade stickad (tror jag) en babyfilt (man skulle göra det) och det hade hon. En viit liten söt babyfilt :) sen innan Marie och jag skulle gå så frågade jag om hon hade pengar för jag ville köpa cider (utan alkohol) och 2 chokladkakor till mig och Marie och det hade mamma pengar till. Så hon gedde mig pengar till det. Jätte snällt, tycker jag! Innan Marie och jag gick till Lidl så gick vi hem till mig för att jag skulle ta på mig en kofta ovanpå mina tunna kläder. Så vi gick hem och gjorde det. Jag bytte även skor. Efter vi hade varit på Lidl och var på väg hem så kände jag att jag inte frös :) det var bra :) . Nu orkar jag inte berätta mer. Det var en ROLIG dag, iallafall! Det kommer även ett video inlägg efter detta inlägg som jag och Marie gjorde förut idag. På videon så har vi sminkat oss som om vi vore fjortisar. Men vi är inte det. Vi tyckte att det var en kul grej bara. Så snälla, kalla oss inte fjortisar, Tack!..

Men innan video inlägget kommer så ska jag lägga upp lite bilder.


Marie..


Marie..


Marie..


Marie och jag


.. och Marie och jag.

Självklart har vi ju mycket mera bilder. Men så många bilder kan jag inte lägga upp. För det är typ... ja det är as många bilder, iallafall!.


Syns alldeles strax med ett video inlägg med mig och Marie.

Bye
// Emelie


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0