11/11 - 2010 - 22:08 ang dumma kommentarer!

Såg att anonyma hade kommenterat att jag sjunger skitfult på video klippet jag sjöng på!
Och den där Kajsa, jag vet vem du är, du heter inte kajsa på riktigt, men aa. Jag vet vad ditt namn är. Och du? Läs inte min blogg, TACK!
Men hurrni? ni som inte tycker att jag är bra på att sjunga, ni kan väl låta bli att titta då? det är ju ingen idé att kommentera dumma kommentarer! För att jag skrev i inlägget där jag sjöng, att inte kommentera dumt ? men ni gör ju det endå! Men det är bara att ge upp med det! För att jag godkänner ej kommentarerna!
'

Comments
marita

helt rätt där emelie,

du är bara för go du gumman

jag älskar dig <333

2010-11-11 @ 23:55:41
hemsida/blogg: http://maritaaavila.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0