17/9 - 2010 - 14:45 jippi! :D

Hej bloggen.

Jag kom hem för en stund sedan och har just packat klart. Mamma håller fortfarande på och packar, tror jag.
Simmade 17 länger på badhuset, för vi hade ju elevensval. Vi skulle simma 20 längder, men vi fick välja om vi ville simma 20 längder ryggsim eller 20 längder bröstsim. Då tog ju jag såklart bröstsim. Jag hann bara simma 17 längder för vi skulle upp klockan 14:00

Mamma ringde nyss Mikael och han kommer ner och hämtar oss med sin bil. Hans kompis har lagat bilen hela dagen åt Mikael. Jag tar även med mig Mikaels bärbara dator till farmor och bloggar och sånt därifrån :D Jippi!:D


Hejdå
//flickaneemeliie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0