om imorgon & fredag

Imorgon & på fredag så ska jag hälsa på Ala skola igen. Kommer inte jobba så mycket. Ska mest bara se vad dom gör och sånt. Sen får vi se om jag vill börja där eller inte. Det är ju en stor skola med olika hur för olika ämnen, eller inte alla men. Om jag börjar på ala skola så börjar jag i en liten grupp med tio personer typ, haha. Men Språken och 'lilla gruppen (som jag ska hälsa på hos)'' har ett eget hus och NO/SO och gympa salen har ett eget hus. Sen har sexorna ett eget hus och 8:erna & niorna delar hus tror jag. Så det är många olika hus :)
Men imorgon kommer en av lärarna för lilla gruppen som heter Eva & hämtar upp mig 07:50 men jag vet inte när jag kommer hem. Det var ju bestämt att jag skulle få åka taxi dit & hem men nu blev det inte så för om jag skulle få ha åkt taxi dit och hem så måste jag vara inskriven i gruppen och de är jag ju inte. Så taxi kan jag inte åka. Därför vet jag tyvärr inte när jag kommer hem. Men det lär vi se, för jag bloggar ju när jag kommer hem, hehe :)

Comments
madde

:(

2011-04-14 @ 20:30:08
hemsida/blogg: http://maadeleineswan.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0