VÅGA vecka

Kom hem från skolan för några timmar sen och nu sitter jag här. Jag är väldigt trött. Men ska ändå berätta vad som har hänt idag. Vi började klockan åtta, som jag skrev imorse. Då gick jag iväg till idrotten och vi hade styrketräning, sjukt jobbigt, enligt mig iallafall. Sen efter idrotten så var det en film som vi skulle se. Som handlar om allkohol, våld och droger och sånna där saker. Vi var något som kallad för ''VÅGA'' vecka ~ VÅGA säga nej till droger och våld
Vi såg filmen för att vi ska förstå att vi inte ska röka, börja med droger, använda våld och sånna där saker. Det kommer komma anonyma alkoholister och berätta lite också. Sen kommer även polisen att komma & berätta lite. Men iaf. Filmen var 1½ timme lång. Den blev väldigt sorglig på slutet. Jag höll seriöst på att börja gråta. Jag var nästan inte ens kontaktbar påväg upp till maten med tjejerna. Det enda jag tänkte på påväg upp till maten var filmen.. haha. Efter lunch så hade vi biologi. Gud vad tiden gick sakta! Vi pratade först om filmen och sen om fåglar. Boriing. Efter biologin så hade vi matte. Jag gjorde 2-3 tal, inge mer. Jag var trött och ville bara hem, haha. Efter mattelektionen så slutade vi, skönt! När jag kom hem så ville mamma att jag skulle gå på affären och handla. Jag var själv jätte sugen på något gott. Så vid fyratiden så gick jag till lidl och handlade. Kom hem ca 17:00 och då åt jag kexchoklad och drack cola, mums. Sen satte jag mig vid datorn. Det är väl typ det som har hänt idag..
bjuder på 3 ego bilder från idag




Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0