- allt på samma gång.

Tjena!
Är grymt trött, så orkar knappt skriva något. Men skriver för mina läsares skull, snällt va? :> hihi jag vet. Imorse ville jag vara hemma för jag hade så sjukt ont på sidan av halsen och det fick jag så jag smsade Eva. Men då ringde hon och sa att jag måste till skolan. Mår jag dåligt så får jag gå till skolsköterskan. Asså fuckoff. Hade en jävla pissdag om jag ska uttrycka mig rätt. Men det vart bättre när jag kom hem för först så satt jag ute och lyssnade på musik. Smsade även med Marita (glädjespridaren) och sen kom jag bort till henne vid Antes port för jag behövde snacka. Stog där med henne, Ante & lena (antes och simons mamma) ett bra tag. Senare kom Kim (en tjej som heter Bella, hennes pojkvän) och snackade med Marita om Bella &så. Sen efter fyra så gick jag in och slappade. Men efter en stund så gick jag ut igen. Satt ute & gungade med en liten tjej som heter Alicia, asgullig. Men sen efter en stund så gick jag in igen. Asså jag är grymt jävla cp trött, ni anar inte. Håller på att somna, seriöst. Orkar egentligen inte med att blogga heller, men gör det för eran skull faktiskt. Sen har jag sjukt ont på sidan av halsen.. det har blivit värre. Så blir nog hemma imorgon. Kan knappt dricka något..




Comments
Johanna

tack så jätte mycket :) !!

2011-08-24 @ 21:37:16
hemsida/blogg: http://johaannajohaansson.blogg.se/
amanda ♥

hur e de med dig :)?

2011-08-24 @ 23:06:02
hemsida/blogg: http://amoriito.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0