sundsvalls gatufest den 9 juli

Ja, rubriken säger faktiskt det mesta! Ska på sundsvalls gatufest kLördagen den 9 juli för att kolla på Eric Saade!♥ Egentligen skulle han vara där klockan 00.00 men tiden vart ändrad. Så nu är det klockan 18:30 väldigt bra tid för fans av eric som inte får vara ute länge, alltså sådana fans som är runt 6 år eller något sånt typ, aja ni fattar, hoppas jag. Men det kostar endel också. För mamma kostar det 500:- och för mig kostar det 350:- sen ska det vara mat och sen ska jag även åka karuseller. Så det blir en del pengar att spara.

Jag vettefan hur det kommer gå när jag ser eric saade live. Han är min allra största idol och jag är kär i honom! Varje gång jag ser ett kort på han så ler jag. Han är grymt snygg och sjunger super bra! Hans röst, gud vad jag älskar den! Jag kommer nog både, skratta, gråta och skrika när jag ser han live. Sen när jag ska be honom om hans autograf och köpa hans skiva så kommer jag nog att svimma! Så mycket gillar jag honom. Vet seriöst inte hur det kommer gå när jag är framme vid signeringen hos han.
Men jag får hoppas på det bästa!

Men jag & mamma får se till att vara där i tid då han ska sjunga. För det är säkert mer än 10 000 som är där och hejar. Eric har jävligt många fans! Så man får nog se till att vara där i tid. För jag tänker inte direkt stå i mitten av alla i publiken, då ser jag ju nästan ingenting heller. Jag tänker stå längst fram! Kameran följer såklart med!
Min dröm har alltid varit att få träffa Eric Saade live och att få prata med honom och få hans autograf och hans skiva. Det har alltid varit min dröm!
Åh, jag älskar verkligen dig Eric!

så otroligt söt!♥


Comments
tuusse

Hej var gärna med i veckans blogg hos mig :) http://tussex.blogg.se/2011/june/vinnaren-ny-chans.html



Om du inte gillar reklam ber jag om ursäkt!

2011-06-06 @ 10:59:00
hemsida/blogg: http://tussex.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0