Eric Saade, <3

Har suttit och kollat på videor på Eric sedan kl.13 tror jag! Han är ju bara för bra. Jag verkligen älskar hans musik. Jag älskar hela han!!! Han är så himla bra! Han har en amazing sångröst också ju!!!
Han är så jävla grym på det han gör!!! Han har blivit en rejäl flickfavorit! Hans danser äger. Jag verkligen älskar hans danser. Men jag fattar inte hur han lär sig danserna så fort ^_^ han är otroligt snygg också, hihi. Han & Molly är sjukt söta tillsammans. Fast man ser dem inte så ofta på videor tillsammans, men.. det vill jag faktiskt ha mer utav :D
här är några videor :D

Eric Saade - Manboy (sommarkrysset 15 maj 2010
Eric Saade - Huvudvätare ( älskar videon :D )
Eric Saade - Manboy (Akustisk version)

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0