Eric Saade 1:a i ESC på lördag?

Vet ni vad jag nyss hörde på radion?!?!?! Dem på radions sa att dem tror dem är säker på vilka som kommer 3:a, 2:a och 1:a i finalen i ESC 2011 på lördag. 3:a blir Serbien tror jag dem sa, 2:a blir finland och 1:a blir Sverige!!!!!!!!!
Fatta vd glad jag är ?!?!?!?!:o
Om Eric vinner ESC på lördag så kommer jag grina glädjetårar i blod, jag lovar!
Eric Saade är verkligen bäst i mina ögon. Det framträdande han gjorde igår i ESC satt så lyckat, tyckte jag.
Lägger upp ett klipp sen på halva låten som jag filmade igår kväll på tv:n
Tror ni att Eric vinner ESC?

Btw så är erics startnummer 7

Nu ska jag snart sticka till Ica för att köpa halstabletter. Sen åker jag till lidl för att köpa godis tills ikväll. Talang 2011 börjar klockan 20:00 så det ska jag se. Missade det ju förra fredagen, för att jag var med en kompis. Så det sög ju :/ men ikväll ska jag bannemej inte missa det!


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0