D Å L I G U P P D A T E R I N G

Hej & förlåt för dålig uppdatering. Men jag har inte orkat blogga för jag har fortfarande feber.
Har sovit hela dagarna och piggnat till på eftermiddagarna. Sen har jag även vaknat med huvudvärk.
Så ja, de är inge kul med feber direkt. Börjar bli ganska trött nu faktiskt, så tror jag ska lägga mig.
Blir btw  ingen skola imorgon. Känner mig inte riktigt frisk än. Så blir skola på Måndag istället.
Det känns också mycket bättre. Det lär bli bättre uppdatering nästa vecka. Får hoppas på det iaf :)
beror också på hur jag känner mig.. men sluta inte läsa bloggen för det !! :)

Comments
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: ja verkligen! :)

2011-10-07 @ 19:51:28
hemsida/blogg: http://adaras.se




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0