fortfarande feber, men huvudvärken har släppt

tog någon webbcam bild bara..

Hejhej! Blev hemma från skolan idag för en halvtimme innan skolan för jag började må jätte illa så jag la mig i sängen och somnade. Sen vaknade jag och satte mig vid datorn en stund. Men blev så otroligt trött vid tjugo över elva så jag stängde av datorn och somnade i min sköna säng. Vaknade vid tjugo över tolv och skulle ladda mammas mobil. Sen somnade jag om igen och vaknade vid två och smsade mamma för hon skulle köpa mat till mig för jag orkade inte gå ut och handla mat. Eller ja, skulle köpa hamburgare, men orkade inte. Det var vid två som jag vaknade och märkte att jag hade feber typ, eller märkte det lite då bara. Men vid halv tre tiden då mamma kom hem med maten så pallade jag nästan inte gå in till köket och äta, men gjorde det ändå för jag var hungrig c: efter maten så gick jag direkt till sängen igen och la mig. Haha ställde om väckar klockan flera gånger. Men till slut så vaknade jag vid halv sex och satte mig vid datorn och lite sånna grejer. Sen hjälpte jag även Desiree med hennes blogg! Sen vid kvart i tio tiden så gick jag ut och och träffade Marita innan hon skulle hem för var bara tvungen att säga en sak till henne. Men vad jag sa till henne skriver jag inte ut på bloggen.
Uppdaterar bloggen mer snart.

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0