hård skoldag

Hejhej bloggläsare! jag kom precis hem ifrån skolan och vi gick till 15.00 idag igen, kul... fast nej! Hade so, matte, läspass/läxor, Svenska, HK och bild. Ska ha prov i antingen SO eller om det var Svenska. Kommer inte ihåg riktigt, men ska kolla upp det så skriver jag de på bloggen! På hk:n så fick vi göra scones. Till sconserna skulle vi också äta antingen fil eller youghurt med müsli till. Men jag tog fan inte müssli (stavning?), utan bara youghurt och min scones. Sen på bilden så skulle vi göra bilder med känslor. Haha jag håller på att göra en bild på en strand där en massa ungdomar latar sig, haha! Sen vid 15:00 så slutade vi. En hård skoldag avklarad, men ännu en hårdare imorgon, åh!:( Aja iaf så är inte mamma hemma för hon typ hjälper Mikael. Men jag antar att hon kommer hem snart. Ikväll vid 20:00 ska jag se sjukhuset också :) aja, har inget mer att skriva nu.
3 bilder från idag, hihi!:)

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0