Kom igen Linni... ♥

Hej sunshines! Sitter och kollar på idol nu, eller ja det är ju paus! Några idoler var sämre ikväll och vissa bättre faktiskt! Emil, Amanda F, Molly och Andre var sämre idag. Linni var skit bra, medans Amanda P och Robin var bättre idag faktiskt! Eftersom Linni glömde lite a texten så är jag skit nervös över att hon inte går vidare nu bara för det. Man får verkligen hoppas på att hon går vidare!! Hon är ju faktiskt världsbäst i mina ögon! Visst, Andre glömde också texten lite, inte lika mycket. Men ändå! Får hoppas på det bästa iallafall! Har sovit halva dagen idag btw. Har varit jätte trött! Därför som jag också inte har bloggat. Men har faktiskt bara tagit det lungt idag på eftermiddagen. Har inte gjort så jätte mycket. Och vid kvart i fyra gick jag till tv:n och kollade för kom på då att det var one tree hill. Alltså det är repriser från säsong 7 och jag missade ju halva den säsongen.. så det är riktigt nice att det är repris! Hör av mig senare ang mina åsikter till den som åker ut och dom som går vidare osv osv.

Comments
mikaela ~ [fotoblogg]

sv; nemen ååh, tack så mycket! ^

2011-10-14 @ 22:46:41
hemsida/blogg: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/
Tess

TACK FÖR DIN MEDVERKAN i HelgensBlogg-tävling! Vann du inte så kommer en ny chans nästa helg! Lycka Till! :)

2011-10-14 @ 22:56:02
hemsida/blogg: http://tessvonolsson.blogg.se/
sanna

visste du att hon var magsjuk igår? linni alltså

2011-10-15 @ 20:39:40
hemsida/blogg: http://livetenligtsannaamanda.bloggplatsen.se




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0