my beautiful angel.

Hej gangsters!, Fast nä, jag skoja bara ;) 

Haha men iaf jag kom in för typ en och en halvtimme sen från att ha suttit ute med Marita som jag faktiskt skulle göra :) chricke satt med oss också tills Ante kom, nice. Nu sitter jag här och är typ skittrött. Kommer nog somna en aning tidigt ikväll med tanke på att jag faktiskt inte har sovit något inatt :P haha vid två tiden så somnade jag tydligen i soffan. Blev väckt av mamma vid tre av att hon sa att jag hade somnat. Men det var tur att hon väckte mig den tiden hon gjorde det för klockan var tre och det var vid tre som jag skulle ut och sätta mig utanför Ante och vänta på Marita. Det gick vägen iaf :)) just nu sitter jag faktiskt bara och chillar framför facebook och bilddagboken. Gör faktiskt inte så mycket mer. Men jag bloggar mer sen, pusshej!:)
bild från igår


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0