Ny jacka och nya skor

Hej!

Förut så var mamma på affären, och gissa vad? hon kom hem med nya skor och en ny vinterjacka till mig! Men jag satt ju ute med marita och chricke då mamma hade köpt skorna och jackan till mig så jag följde inte med in. Men förut idag på kvällssidan så gick mamma till Mikael en sväng för att sitta där en stund så medans hon var borta så tog jag mig tid att prova både skorna och jackan. Skorna var lite för små, men jackan passade perfekt! Lägger upp bild på jackan imorgon, men inte skorna eftersom mamma ska lämna tillbaka dom! Jackan kommer bli super bra i vinter!:) 


Comments
Tess

GodKväll! :)

Hoppas din dag har varit bra! :)



Nu har HelgensBlogg-tävling satt igång på bloggen! Kika gärna in på: http://tessvonolsson.blogg.se/2011/october/bli-helgensblogg-1.html#comment

(andra kommentarer som ej handlar om tävlingen skriver ni i ett att inlägg, tack!)

2011-10-20 @ 22:33:38
hemsida/blogg: http://tessvonolsson.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0