skola imorgon? Nja.. vet inte de ja

Hejsan! En webbcam bild jag tog nyss btw. Känner mig fortfarande inte så jävla kry. Mår inte bra iallafall. Har ingen huvudvärk nu, men febern, den är kvar. Så tror fan inte att det blir av med någon skola imorgon alltså. Iallafall inte i det läget som jag mår i nu. Känner mig trött, slut, febrig och det snurrar lite i mitt huvud. Så bra mår jag då inte. Tänkte bara uppdatera läget om skolan lite. Var inte så mycket mer jag skulle skriva faktiskt. Kommer iallafall inte på mer. Men vi hörs imorgon. Puss och godnatt♥

Comments
Felicia

heej! förlåt för sent svar, har inte kunnat svara eftersom det hackade när jag gick in på din blogg. hur mår du? kram <3

2011-10-04 @ 13:49:44
hemsida/blogg: http://feliciadimitri.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0