Underbar dag

Bild från idag då jag satt i trapphuset med Marita.
Hej bloggen! Dålig uppdatering idag, jo jag vet. Men direkt efter skolan så åkte jag med taxin hem och när jag kom hem så gick jag in på toa och tog en alvedon. Sen gick jag faktiskt och satte mig med Marita utanför Ante för jag skulle vara med henne tills Ante kom för han slutade vid fyra och marita tjugo över ett, satt ja :p vi satt mest och pratade faktiskt. Pratade om allt möjligt, haha! Sen vid halv fyra gick vi in i min port och satte oss i trappen tills klockan kvart över fyra. Sen vid halv fem så gick Marita in med Antes mamma och väntade inne på Ante för det var riktigt kallt ute! Men TACK för dagen hjärtat <3 jag kom btw nästan nyss in faktiskt :p satt ute ett tag och smsade innan jag gick in också! Ikväll har Timrå IK match mot färjestad. Hoppas på att timrå ik vinner segern ikväll iallafall!! Dom ligger ju inte så bra till.. Btw så var skolan helt okej idag, förutom från halv elva och tills jag skulle hem. Fick världens jävla huvudvärk! Började må illa och fick dåligt blodtryck på slutet också. Mår fortfarande inge bra. Men jag uppdaterar mer senare, puss på er!
DAGEN I BILDER TYP, MEST FRÅN SKOLAN








Comments
wilma

svar: tack så mycket!

förlåt för sent svar, kramar

2011-10-13 @ 21:21:51
hemsida/blogg: http://wilmastranne.blogg.se/
HANNA

sv: så bra !

2011-10-13 @ 21:31:44
hemsida/blogg: http://hannalovisasol.se




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0