bilder från fotandet kommer snart

Hejhej! sitter framför tv:n med mamma och hennes vän Lena just nu. Vi sitter och kollat på glamour just nu. Det är lite trubbel där :p jag orkar inte berätta vad som händer. Ni som följer glamour vet säkert! Jag var iallafall ute och fotade förut. Bilderna blev väldigt bra, dock fotade jag inte så mycket för jag hade nästan ingenting att fota på faktiskt. Finns så lite man kan fota här. Om man ska fota så måste man ju åka någonstans bortöver och det orkar inte jag.
Var typ bara det jag skulle säga. Hör av mig alldeles strax, puss!

Comments
ERIKA EDORSSON

Svar: HIhi! :)

2011-09-29 @ 19:38:50
hemsida/blogg: http://erikaedorsson.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0