Blir inge birsta

hej på er!
blev inte av att jag träffade Marita för knasbollen blev kvar på stan, haha :) men jag älskar henne ändå! Så då stog jag istället ute en stund och lyssnade på musik och träffade på My och Sanna. Frågade My om jag kunde vara med dom men näe det kunde jag inte för dom ville vara själv, man ba aha okej... Sen kom Amanda och gick vägen dit My bor och då frågade jag henne vart hon skulle, ja då skulle hon till My. My, till dig: Det går bra att vara med mig när du inte har någon att vara med. Men när du har någon att vara med, ja då skiter du i mig. Det känns som att du utnyttjar mig på något vis. Du vet vad jag har sagt.. aja. Sen ringde jag Madelen och snacka lite. Sen gick jag in och umgicks med mamma och Malin (hennes kompis) och vi prata lite oså. Sen åkte vi på lidl och handlade lite och nu har jag nästan nyss kommit hem. Hade faktiskt tänkt åka till birsta idag och äta, men jag varken hade ork eller lust till det och sen hade inte mamma pengar heller. Så ska kanske åka imorgon ist då hon får in pengar. Jag kom typ nyss hem och sitter just nu och mumsar på kladdkaka och snackar med folk på fb och lite sånt! Hade tänkt nörda dator ett tag nu, och sen får vi se vad som händer. Men jag hör av mig laaater! Puss på er!:)♥

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0