gick lite bättre ikväll!

Hej! Ang idol så gick det lite bättre för dem 5 som var med, och ikväll var det killar. Men dock blev de inte som jag hade förväntat mig riktigt. Andre och Olle vart med iallafall. Istället för Olle så hade jag velat att Tony skulle gå vidare, menmen.

Nu tror inte jag att jag uppdaterar mer förrän imorgon. Ska gå och lägga mig snart också, tänkte se avsnittet av House bara. Men sen blir det sängen för imorgon är det skola! Börjar vid åtta och slutar fem över två. Efter skolan så ska jag träffa min underbara fina vän Marita. Hon fyller ju hela 17 år på lördag :D så imorgon ska hon få sina presenter!:) men jag uppdaterar mer imorgon efter skolan. Kan hända att jag uppdaterar under skoldagen också, får se!
ihihi :))

Comments
emma !

andre är bäst <3333333

2011-09-29 @ 16:58:49
hemsida/blogg: http://emmatjernbergs.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0