helvete.

Jahejsan!
morgonen började bra, men sen gick allt åt helvete . Började med att jag vaknade utav mitt alarm som jag hade ställt på min mobil vid 06:50 men sen ställde jag om alarmet på 07:13 men jag vaknade tydligen inte då för mamma kom in till mig då jag precis vaknade och sa att klockan var 07:40 och taxin kom 08 så ja då blev det ju återigen ingen skola för mig. Men imorgon ska jag fan dit alltså! Måste börja ta tag i skolan nu!! Vill fan inte få E-F i alla ämnen. Näe då kommer jag verkligen inte in på gymnasium heller så. Just nu gör jag inte mycket alls. Inne på fb, läser Maritas blogg och har typ nyss vaknat.
Aja, uppdaterar mer senare, pusshej

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0