om ikväll

Nu tänkte jag berätta lite om ikväll. Tänkte inte hitta på så jätte mycket faktiskt. Tänkte först gå ut ikväll nånstans i vivsta, men ändrade mig för jag orkar inte med det. Är för trött och det är mörkt ute. Jag hatar verkligen då det är mörkt. Så istället tänkte jag slappa, ta ett skönt bad och äta kladdkaka. Ska bara slappa ikväll tror jag. Tror inte jag ska lägga mig så sent ikväll heller för det är ju en.. typ.. stor dag imorgon eller vad man ska säga :p ska ju faktiskt på en hockey match tillsammans med Amanda som jag har DENNA blogg tillsammans med :) har inte skrivt det här på denna blogg men nu fick ni veta det också :)
visste inte vilken bild jag skulle lägga in, så fick bli denna.
Men imorgon på hockeyn, då jävlar blir det bilder som heter duga!;)
Kommer snart upp med helgens blogg



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0