om imorgon och helgen

Tjena!
Kom in för en liten stund sen och nu tänkte jag berätta lite om vad som händer imorgon och i helgen.

Imorgon:
börjar vid åtta och slutar fem över två. Sen efter skolan så kommer Marita förbi mig och är med mig :') v ska väl typ prata och sånt. Sen vet jag inte riktigt vad som händer.. Vill till birsta!!Men har inte råd, haha. Har fått nå jävla dille på birsta xd Nejmen älskar det!:) Nej tror jag bara ska ta det lungt efter jag har varit med Marita för jag känner mig ganska trött och slut just nu :P

Fredag:
TAGGA TAGGA TAGGA!! Nejmen tror jag ska dra ut eller nånting. Vet inte riktigt vad som händer. Känns som att jag måste planera en hel del på fredag även fas jag inte ens ska det xd känner mig bara riktigt taggad ^^
Lördag: ÅÅH! TAGGA TAGGA TAGGA EN MASSA för då ska jag till eon arena och kolla på en hockey match tillsammans med Amanda som jag aldrig har träffat!:) Känner mig grymt taggad och det ska bli så sjukt kul och träffa henne :D Vet dock inte om jag antingen ska ta med mig min digitalkamera, systemkamera, eller båda kamerorna. Alltså att fota med systemen och filma med digitalen :p haha!

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig för känner mig så otroligt trött och slut. Är säker på att jag kommer somna nästan direkt då jag lägger mig :P fattar inte hur jag har orkar vara vaken hela kvällen .. haha aja!

imorgon är det ännu en ny skoldag också. Mobil bloggade aldrig något idag btw för jag hade ej tid. Hände en sak på skolan mellan Tim och Salomon också på idrotten. Men jag och Elin var inte där för vi hade inga gympa kläder med oss, och jag är riktigt glad över att jag inte var med och såg händelsen för 2 av lärarna sa att det såg otäckt ut.

Bloggar mer imorgon bitti, puss!

Comments
wilmaaa

vad gör du?:)

2011-09-22 @ 07:15:37
hemsida/blogg: http://wiima.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0