ordnat busskort.

Hej alla fina bloggläsare!

han tyvärr inte blogga innan jag och mamma begav oss till birsta. Jag orkar inte berätta vilka affärer vi gick på oså, utan jag lägger mest in bilder på det jag köpte. Köpte även 2 presenter till Marita eftersom hon fyller år nästa torsdag, hela 17 år ;)
Mamma fixade busskort åt mig idag då vi åkte med bussen in till birsta :) var ju meningen att jag skulle åka in med bussen själv till birsta, men Nej, så vart det ju inte :P

Maritas present ;) hihi.. var tyvärr tvungen att sudda lite över vad det var för jag vet att Marita läser min blogg.

Har suttit och lyssnat på musik och lite sånt. Ska alldeles strax gå och  lägga mig. Har skaffat en ny bdb. Imorgon är det skola också. Slutar vid 15:00 så ja, seg dag.. menmen. Bloggar nog från mobilen under dagen. Annars hörs vi när jag kommer hem.

puss!

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0